AQUEST ÉS UN ESPAI PENSAT PER TOTES AQUELLES PERSONES QUE VULGUIN COMPARTIR L'AMOR DE MARE



23 de marzo de 2012

PRESENTACIÓ


 Amb aquesta imatge dono el tret de sortida al que és el meu blog, el vostre blog, el blog de totes aquelles persones que tinguin ganes de dir alguna cosa referent a tot això, referent a l'amor de mare.
Em dic Mercè, fa 8 mesos que sóc una mare plenament feliç i tinc ganes de compartir vivències, coneixements, sentiments, dubtes... Tantes i tanes coses que fan realitat l'amor de mare.

Una abraçada
Mercè

amor de mare


13 comentarios:

  1. I bé, tot això ho omplirem de contingut interessant: alimentació, roba, escola, activitats... i moltes i moltes coses més...
    Però alerta!! volem la opinió de toooots!! pares, àvies, tiets, cosines...
    Aquest no és un blog només per mares, és un blog per totes aquelles persones que sàpiguen què és l'amor de mare.

    ResponderEliminar
  2. Hola Mercè es molt bonic el que has fet, jo soc avia fa 3 mesos i mig i soc l`avia mes feliç del mon i com que el ting lluny el Leo que viu a Santander per aqui puc expressar amb paraules el que sento un petonet.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Anna.
      Una abraçada enorme, per tu i pel Leo, ben aviat compartirem moltes coses per aquí.
      Mil petons...

      Eliminar
  3. Mercè! que bonic tot per favor! ets tant fantàstica! jo sí que tinc moltes ganes de compartir amb tu i amb qui més vulguis els pensaments, moments, i tot el que comporta ser una mare feliç.
    Jo fa casi dinou mesos que vaig ser mare (buf! dinou mesos que m'han passat volant) i també sóc molt molt molt feliç. Ser mare és molt més del que m'havia imaginat, i em fa ser molt feliç cada dia. Espero que puguem comparir moltes coses! molts petons guapa!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltissimes gràcies Neus!! Us envio milions de petons per a tu i per l'Arlet, 19 mesos ja!! que gran!!
      Bé, espero que poguem guaidir plegades de bons moments en aquest espai.
      Mil petons...

      Eliminar
  4. Mercè m'encanta el teu blog!!
    ja tens una seguidora més.
    Salut!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Glòria, ara ja fa uns anyets que ens varem conèixer... i des del primer dia, que el Marc tan petit va venir a l'àrea infantil (ho recordes?) He pogut veure com fas créixer als teus fills i fas de mare amb tant amor...
      Per això i moltes coses més, espero que puguis passar alguna bona estona "tafanejant" aquest senzill indret.
      Milions de petons...

      Eliminar
  5. Enhorabona Mercè,

    Ser mare és un viatge fantàstic ple d'aventures que t'omple dia a dia... Jo vaig ser mare molt lluny d'aqui i molt a prop d'una mare fantàstica que coneixes molt bé. Un fort petó.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Raquel, m'ha emocionat molt llegir el teu missatge.
      Junts vam iniciar un camí, el millor camí... Uf!! Difícil de descriure...
      La mare tantes i tantes vegades m'ha transmès lo important que vas ser per ella aquells dies a Addis...
      Tenim moltes ganes de veure-us, segur que els nens estàn tan grans... La Sinthayhu està increible, és una doneta!! I tan important per mi!
      Us envio milions de petons per a tots i d'uns manera molt especial als petits!!

      Eliminar
  6. Mercè!!! Felicitats i enhorabona per aquest magnific blog!!! Ja veuaràs que aquest món no te fi!! Increïble!!! Un petonàs i benvinguda!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltissimes gràcies Paula,

      Una abraçada enorme i milions de petons...

      Eliminar
  7. Des de la meva humil experiència i amb uns fills ja mes grandets aqui em tens de seguidora en el teu blog. A mida que els nostres fills es fan grans tot es fa gran amb ells, fins i tot els pares dia a dia aprenem lliçons d'ells. Es un privilegi difícil d'explicar ser mare i cal gaudir.lo dia a dia i moment a moment.

    ResponderEliminar
  8. Tens tanta raó Sandra... aviam si podem doncs, gaudir a través d'aquest mitjà també, compartint això inexplicable que passa entre mares i fills.
    Mil Petons...

    ResponderEliminar

PUBLICACIONS ANTERIORS