AQUEST ÉS UN ESPAI PENSAT PER TOTES AQUELLES PERSONES QUE VULGUIN COMPARTIR L'AMOR DE MARE



26 de noviembre de 2013

HAPPY BIRTHAY - AMOR DE MARE


 
El proper diumenge dia 1 de desembre, celebrem el 1r aniversari del nostre show-room a Mercantic i per aquest motiu estem preparant amb tota la il·lusió del món cosetes molt especials.
Us convidem a tots a participar d'aquesta festa!!
A partir de les 10h i fins les 15h estarem a l'estand 24; on de ben segur passarem un matí ben dolç i si vosaltres hi sou, molt millor.
 
Des del mes de març del 2012, quan vaig crear el blog, vaig intentar transmetre tota l'energia que el ser mare m'havia portat i la botigueta a Mercantic m'ha permès fer aquesta tasca, a més de compartir tantes i tantes bones experiències que el naixement del meu fill van despertar.
 
Ara només desitjo bufar ben fort l'espelma, agafar aire per seguir mimant aquest projecte i així dia rere dia fer-lo créixer amb tot l'amor de món, amb AMOR DE MARE.
 
Mil petons i fins diumenge...
 
 
 
AMB LA COL·LABORACIÓ DE...
 
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PUBLICACIONS ANTERIORS