AQUEST ÉS UN ESPAI PENSAT PER TOTES AQUELLES PERSONES QUE VULGUIN COMPARTIR L'AMOR DE MARE



23 de marzo de 2013

1r ANIVERSARI- Amor de Mare

Avui és un dia especial, doncs ja fa 1 any que vaig crear aquest blog, que vaig compartir amb vosaltres l'Amor de Mare.
 
Aquest ha estat un espai que com l'amor de mare, cada dia va creixent i que seguirem mimant-lo perquè així sigui. Com us podeu imaginar la meva font d'inspiració és el meu fill, el què cada dia em desperta un "sentir" més gran, a ell li dono les gràcies i li prometo que tot aquest amor és seu.
 
 
                                                                                           Mil petons...
 
 
 
           I ara veureu com són, les petites coses,
les que fan possible l'amor incondicional cap als nostres fills. 
 
 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

PUBLICACIONS ANTERIORS